Automatische incasso

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 15,00 en wordt bij de 1e automatische incasso afgeschreven.

Automatische incasso
De contributie wordt elke 2 maanden per automatische incasso afgeschreven rond elke 1e dag van de voorafgaande maand. De betalingstermijnen zijn: september/oktober, november/december, januari/februari, maart/april en mei/juni.
De eerste incasso is rond 1 augustus.

NB:De contributie wordt automatisch aangepast wanneer leerlingen lessen erbij gaan volgen.

Automatische incasso gegevens
H.B. Nijboer
Dansschool Ouderkerk DCF
Rekeningnummer NL14RABO0310224233

Opzegtermijn

Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. Opzeggen is mogelijk schriftelijk of per e-mail. U kunt de opzeggingsbrief sturen naar info@dcfouderkerk.nl of:

Dansschool DCF
t.a.v. H.B. Nijboer
Benno Stokvisstraat 4
1097HZ
Amsterdam

De lessen worden gegeven in de danszaal van de Sporthal Bindelwijk, Koningin Julianalaan 15 te Ouderkerk aan de Amstel. In de vastgestelde schoolvakanties wordt er geen les gegeven en in juli en augustus is er een zomerstop.

Voor meer informatie of om een afspraak te maken voor een vrijblijvende proefles kunt u altijd contact opnemen met Ingeborg (06-30375098) of mailen naar info@dcfouderkerk.nl